Історія ТМ «Щедро»

Історія ТМ «Щедро» - це історія марки, яка за короткий час свого існування зайняла місце на українському ринку і в українських домах.

 
ТМ «Щедро» народилася у 2005 році. Була втілена в життя проста ідея простої людини - наповнити кожен дім щедрістю українських традицій. Ідея, яка перетворилася на компанію національного масштабу, що стала серйозним конкурентом для відомих світових брендів. Секрет успіху надзвичайно простий і знайомий кожному українцеві: щедрість, відкритість і постійний рух вперед знайдуть відгук у кожному серці!

 

Перша продукція ТМ «Щедро», майонез та маргарин, була виготовлена дбайливими руками львівських майстрів на Львівському жировому комбінаті.
 

У 2006 році до виробництва у Львові приєднався і Харківський жировий комбінат, завдяки чому були збільшені обсяги виробництва.

 

У 2006 році до родини ТМ «Щедро» приєднався Запорізький масложировий комбінат. З 2008 року запущено виробництво майонезу із використанням натурального ферментованого жовтка. 

 

До 2009 року «Щедро» зайняла понад 70% ринку маргаринів і близько 17% ринку майонезу. На ринку маргаринів марка стала безумовним лідером, а на ринку майонезу (за результатами 2009 року) ТМ «Щедро» зайняла 2-е місце. 

 

У 2009 році відбувся запуск кетчупів під торговою маркою «Щедро». На столах українців з'явилися  «Шашличний», «Чилі», «Томатний», «Лагідний».

 

У 2010 році «Щедро» радує українських господинь різноманітністю соусів ТМ «Щедро» і гірчицею.

 

У 2013 році ТМ «Щедро» продемонструвала зростання частки ринку у пріоритетних соусних групах та зміцнила статус новатору ринку. Були представлені інноваційні смаки «Табаско» із всесвітньо відомим перцем табаско та «Барбекю» із ароматом диму, а також перший в Україні органічний майонез - «Провансаль ORGANIC».

 

У 2013 році ТМ «Щедро» увійшла до ТОП-10 найпопулярніших брендів України, що підтверджує любов та прихильність українців до нашої продукції.

 

У 2014 році ТМ «Щедро» розширила ORGANIC-лінійку соусів та першою із українських виробників запропонувала органічний кетчуп із сертифікатом «євролист». Цей європейський сертифікат підтверджує відповідність продукту стандартам ЄС у сфері органічного сільського господарства.

 

У 2015 р. ТМ «Щедро» повністю оновила кетчупную лінійку. До складу всіх найменувань кетчупів, які випускає торгова марка, були включені органічні спеції. Крім того, змінився дизайн їх упаковки.

 

На початку 2016 р. ТМ «Щедро» представила майонез «Домашній для дітей» - перший в Україні майонез, який можна вводити в дитячий раціон з трьох років. А через пару місяців лінійка дитяча продукції поповнилася кетчупом «Томатний для дітей». Також асортимент ТМ «Щедро» поповнився соусами «Херсонський» і «Краснодарський».