Історія компанії

Незабаром після створення, про ТОВ «Торговий дім «Щедро» заговорили як про дистриб'юторську компанію, що динамічно розвивається. На початковому етапі діяльності були встановлені тісні партнерські взаємозв’язки із Запорізьким олієжировим комбінатом, великим промисловим підприємством з багатою історією, який незабаром почав випуск нового на українському ринку продукту - м'якого маргарину під ТМ «Оллі». До його складу входять якісні рослинні олії і жири,  найчистіша вода та інші натуральні компоненти. Також через деякий час почався випуск нової серії легких маргаринів під ТМ «Запорізький». Новинка, яка випускалася в двох варіантах - 40 і 75% жирності, отримує схвалення у споживачів.

 

Завдяки ефективній політиці продажів і успішному просуванню товарів ТД «Щедро» швидко розширює дистриб'юторську мережу на інутрішньому та зовнішньому ринках. В Україні компанія відкриває 22-і філії в найбільших обласних центрах і деяких великих містах країни.

 

У відповідь на купівельний попит збільшуються обсяги виробництва. Продукцію під маркою «Щедро» починають виготовляти на Харківському та Львівському жирових комбінатах.

У 2009 році відбувається оснащення Запорізького олієжирового комбінату пакувальною лінією Danhill, завдяки цьому на ринку з'являється фасований маргарин в новому форматі, а головне - з унікальною, особливою рецептурою. Це маргарин ТМ «Щедро» «Вершковий люкс».

 

У цьому ж 2009 році, незважаючи на загальний занепад у зв'язку зі світовою кризою, в компанії продовжують розвивати унікальні технології. Запускається виробництво майонезу з використанням натурального ферментованого жовтка. За цією технологією починається виготовлення майонезів з більш насиченим смаком: «Провансаль Преміум», «Провансаль», «Провансаль Золотий» і «Львівський Преміум», що дає ТМ «Щедро» перевагу перед конкурентами.

 

Друга половина 2009 року знаменується запуском кетчупів ТМ «Щедро». На прилавках з'являється відразу кілька позицій продукції: кетчупи на цільномелених спеціях «Шашличний», «Чилі», «Томатний», «Лагiдній», а також легендарний червоний соус «Краснодарський». Продукція отримує найвищу оцінку покупців, свідченням чого є завоювання 2% ринку всього за рік існування продукту.

 

Перша половина 2010 року - асортимент «Щедро» знову розширюється. Запускаються найбільш популярні у споживачів соуси: «Тартар», «Папрік» і «Домашній з часником», а також два види гірчиці: «Гостра домашня» і «Українська».

 

Влітку 2011 року асортимент майонезів ТМ «Щедро» поповнився двома новинками: майонезом «З хріном» з шматочками маринованого хрону і легким майонезом «Пісний» для тих, хто додержується посту і веде здоровий спосіб життя.

 

Однією  із головних подій 2012 року в житті компанії і ТМ «Щедро» став запуск шести популярних та інноваційних смаків: соусів «Сальса вогняна» зі шматочками червоного перцю і цибулі, «Аджика домашня», «Грибний» з шматочками справжніх грибів, кетчупів «Барбекю» з ароматом диму  і «Томатний» з підвищеною концентрацією томатів у складі,  а також гірчиці «Французька» з добірними цільними гірчичними зернами.

 

З 2013 року торговий дім «Щедро» розвиває тренди органічності і екологічності своєї продукції. Навесні цього року ТМ «Щедро» представила одну з головних інновацій українського соусного ринку останніх десяти років - майонез «Провансаль ORGANIC». Рік по тому майонези, кетчупи, соуси і наливні маргарини пройшли екологічну сертифікацію згідно міжнародного екологічного стандарту ISO 14024:1998 (ДСТУ ISO 14024: 2002). Також ТМ «Щедро» отримала право використовувати знак «Зелений журавлик» на своїй продукції, який свідчить.

 

У 2015 р. ТМ «Щедро» повністю оновила кетчупну  лінійку. До складу всіх найменувань кетчупів, які випускає торгова марка, були введені органічні спеції. Крім того, змінився дизайн їх упаковки.

 

Головною подією 2016 рік для «Щедро» стало просування на ринок продукції, яку можна вводити в дитячий раціон з трьох років - майонезу «Домашній для дітей» та кетчупу «Томатний для дітей». Ці продукту не містять консервантів, барвників та інших речовин хімічного походження.