Пресс-центр

Вітаємо Вас у прес-центрі компанії "Торговий дім "Щедро"!

 

         

 

Контакти для представників ЗМІ:

 +38 (056) 373-03-73

 schedro@schedro.ua

 

ПРЕС-РЕЛІЗИ: 

Новый детский продукт от «Щедро»: кетчуп «Томатный для детей» 05.05.2016 Новий дитячий продукт від «Щедро»: кетчуп «Томатний для дітей»

ТМ «Щедро» розширює лінійку дитячої продукції. Портфель марки поповнився кетчупом, який можна включати в раціон дітей з трьох років.

Як і дитячий майонез, кетчуп «Томатний для дітей» не містить консервантів, стабілізаторів і барвників, які шкідливі для організму, що росте. Крім того, в новому кетчупі відсутній поширений алерген глютен (клейковина), що підтвердили результати досліджень, які проводило держпідприємство «Укрметртестстандарт».

(Версія у doc-форматі, ілюстрація прес-релізу)

 
Впервые в Украине: майонез для детей от «Щедро» 20.03.2016 Вперше в Україні: майонез для дітей від «Щедро»

Торгова марка «Щедро» продовжує розвивати новий сегмент ринку - продукти для дітей.

Компанія представила майонез, який можна включати в дитячий раціон з трьох років. Продукт отримав назву «Домашній» для дітей». Він безпечний для дитячого організму, оскільки не містить барвників, ароматизаторів, крохмалю та інших хімічних компонентів.

(Версія у doc-форматі, ілюстрація прес-релізу)

 
ТМ «Щедро» представила первый в Украине кетчуп с органическими специями 01.12.2015 ТМ «Щедро» презентувала перший в Україні кетчуп з органічними спеціями

Торгова марка «Щедро» продовжує завойовувати органічний сегмент українського ринку. Після успішного запуску першого в країні органічного майонезу «Провансаль ORGANIC», ТМ «Щедро», як лідер і новатор галузі, представила споживачеві ще одну продуктову інновацію - перший в Україні кетчуп з органічними спеціями.

(Версія у doc-форматі, ілюстрація прес-релізу)

 
ТД «Щедро» на выставке в Германии представил новую торговую марку 20.10.2015 ТД «Щедро» на виставці в Німеччині презентував нову торгову марку

З 10 по 14 жовтня українська компанія взяла участь у найбільшій в Європі продовольчій виставці Anuga (Кельн, Німеччина), де представила добре відому в Україні ТМ «Щедро» та нову торгову марку для європейського ринку - ТМ «Olli».

(Версія у doc-форматі, ілюстрація прес-релізу)