Рекламна підтримка ТМ "Щедро"

Торгова марка «Щедро» розвиває кулінарні смаки українців. У 2013 році компанія виступила спонсором одного із найпопулярніших кулінарних ТВ-шоу України - «МастерШеф-3». ТМ «Щедро» продовжила участь у цьому популярному проекті у новому сезоні та допомогла учасникам створювати кулінарні шедеври! За підтримки нашої компанії 27 серпня 2014 року на телеканалі СТБ стартував «МастерШеф-4», 26 серпня 2015 року - «МастерШеф-5».

 

Кулінарне талант-шоу «МастерШеф» - це цікавий, різноманітний та яскравий проект, такий, як і смак продукції ТМ «Щедро»!

 

 

Запускаючи найбільшу кількість інноваційних смаків соусної продукції, компанія впевнено закріпила за собою статус новатора серед українських торгових марок.

У цьому популярному телевізійному шоу учасники у числі перших пробують новинки та продукцію, яка вже стала відомою і улюбленою. Продукція ТМ «Щедро» отримала високі оцінки та позитивні відгуки від експертів шоу! 
 
Чоловічій аудиторії ТМ «Щедро» знайома за смачними соусами до м'яса та як спонсор телевізійних трансляцій футбольних чемпіонатів України.

 

 

Завдяки спонсорству телевізійних трансляцій чемпіонатів, вболівальники можуть завжди бути у центрі подій та підтримати свої команди, розділяючи разом з ТМ «Щедро» найяскравіші моменти футбольних ігор!