Нагороди та досягнення

 

 

World Food Ukraine - 2016

(дегустаційний конкурс)

Продукція: майонез «Домашній для дітей», кетчуп «Томатний для дітей», маргарин «До випічки для дітей», соус «Херсонський», соус «Краснодарський»

Нагорода: золоті медалі дегустаційного конкурсу (Диплом №1, Диплом №2)

 

 

 

 

 

 

Нагорода «Лідер асортименту»

За оцінками експертів VI Міжнародної конференції «Black Sea Oil Trade-2016»

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху 2015»

За підсумками ТМ «Щедро» зайняла перше місце в категорії «Майонез», а маргарин став лідером опитування споживачів

 

 

 

 

 

 

Найбільш гостинний стенд на міжнародній виставці Worldfood Uzbekistan 2015

 

 

 

 

 

 

 

Експортер 2014 року

Сертифікат

 

 

 

 

 

 

Конкурс торгових марок «Фаворити успіху 2014»

 

Майонезна продукція ТМ «Щедро» отримала найвищі оцінки споживачів та експертів конкурсу. За результатами опитуванням експертів ТМ «Щедро» визнана №1 у категорії «кетчуп», та стала фаворитом споживачів у категорії «маргарин».
 
 
 
 

 

Лідер за обсягами виробництва маргаринової та майонезної продукції в Україні

 

 

 

 

 

 

World Food Ukraine - 2014

 (дегустаційний конкурс)

 Продукція: кетчуп "Томатний ORGANIC", майонез "Провансаль ORGANIC", гірчиця "Медова", соус "До пельменів", соус "Барбекю".

 Нагорода: золоті медалі дегустаційного конкурсу (Диплом №1Диплом №2).

Посилання: worldfood.com.ua

 

 

 

Конкурс торгових марок «Фаворити успіху 2013»

 

ТМ «Щедро» - фаворит споживачів у номінаціях «майонез» та «маргарин».

Посилання: www.schedro.ua

 

 

 

 

"50 найпопулярніших торгових марок України"

 

У 2013 році ТМ «Щедро» увійшла у ТОП-10 національного рейтингу «50 найпопулярніших брендів України» видання Фокус та впевнено зайняла лідерську позицію серед торгових марок масложирового ринку України.

Посилання: www.focus.ua

 

 

 

World Food Ukraine - 2012

 (дегустаційний конкурс)

 Категорія: кетчуп, соуси, гірчиці, м'які та столові маргарини.

 Нагорода: золоті медалі дегустаційного конкурсу.

(диплом №1диплом №2

 

 Посилання: worldfood.com.ua

 

 

 

"50 найпопулярніших торгових марок України"

 

У 2012 році ТМ "Щедро" за результатами рейтингу журналу "Фокус" випередила своїх основних конкурентів на ринку соусної та маргаринової продукції. 

 

 Посилання: focus.ua

 

 

 World Food Ukraine - 2011

  (дегустаційемй конкурс)

  Категорія: майонези та кетчупи.

 Нагорода: золоті медалі дегустаційного конкурсу.

 (диплом

 

 Посилання: worldfood.com.ua

 

 

 "50 найпопулярніших торгових марок України"

 

 У 2011 році ТМ "Щедро" за результатами рейтингу журнала "Фокус"

 потрапила у ТОП-10 найпопулярніших торгових марок України. 

 

 

 Посилання: focus.ua

 

 
 

Книга рекордів України
 
ТМ "Щедро" - ініціатор і організатор приготування найбільшої порції салату "Олів'є" в історії України.
  
 
Посилання: book.adamant.ua
  


 Бренд року - 2011

 (всеукраїнський конкурс брендів)  

 Категорія: кетчупи та червоні соуси.

 

 Номінація: "Бездоганна якість" (диплом)

 

 Посилання: http://brandroku.com.ua/

 

 

 Бренд року - 2010

 (всеукраїнський конкурс брендів) 

 Категорія: майонези та білі соуси.

 

 Номінація: "Бездоганна якість" (диплом)

 

 Посилання: http://brandroku.com.ua/