ЗМІ про ТМ "Щедро"

Гранд-канал: у чому сила YouTube для брендів?
Сім порад від "Щедро" про інтеграцію в відео-контекст і спілкуванні через відео-контент
Перевершити себе, а не конкурентів. Інтерв'ю директора Департаменту маркетингу ТД "Щедро" Ольги Півікової (січень, 2016).
 
 
У вітчизняного виробника на ринках Європи дуже великі перспективи. Інтерв'ю директора Департаменту маркетингу ТД "Щедро" Ольги Півікової (листопад, 2015).
 
Як налагодити експорт до ЄС. Інтерв'ю директора Департаменту  ЗЕД ТД "Щедро" Сергія Демченка (листопад, 2015).
 

НЕ ШКОДУВАТИ ЯЄЦЬ Як зберегти та покращити позиції на падаючому ринку? Рецепт від ТМ "Щедро" - побачити та зайняти нову нішу (Forbes, січень, 2015, матеріал представлено мовою оригіналу)

Інтерв'ю Рибакова Максима Геннадійовича, директора Департаменту по роботі з промисловістю: "Успішна діяльність ТД "Щедро" на олієжировому ринку - це результат професійної роботи кожного співробітника компанії" (АПК-інформ № 48 (934) 1 грудня 2014,  матеріал представлено мовою оригіналу)

 

ТМ Щедро випустила ролик на підтримку органічного кетчупу (спеціалізований маркетинговий веб-портал www.mmr.ua, листопад 2014)

 

 

Замінники молочного жиру - сучасне доповнення молочного жиру в виробництві сирів (науково-практичний журнал  "Продукти & Інгредієнти", листопад 2014,  матеріал представлено мовою оригіналу)

 

ТМ "Щедро" представила рослинні вершки для B2B (науково-практичний журнал "Хлібний та кондитерський бізнес", листопад 2014)

 

 

Замінники молочно жиру   (спеціалізована газета "Харчовик", жовтень 2014). 

 

ТМ "Щедро" оновила дизайн упаковок (Журнал All Retail №37 (матеріал представлено мовою оригіналу, вересень 2014)

 

 

"Лучшие партнеры — ключ к нашему успеху", — рецепт от лидера масложирового производства  (спеціалізований журнал "Продукти & Інгредієнти", вересень, 2014,  матеріал представлено мовою оригіналу)

 

Новый ORGANIC-продукт от ТМ "Щедро" (cпециализированный журнал "Мир продуктов", серпень, 2014).

 

Томатний козир (спеціалізований журнал FOOD UA, червень, 2014, матеріал представлено мовою оригіналу).

 

Новий імпульс розвитку. Олієжирові продукти зі зниженим вмістом транс-ізомерів жирних кислот (спеціалізований журнал "Мир продуктов", травень, 2014, матеріал представлено мовою оригіналу).

 

Органічний майонез: як поєднати смак із користю (жіночий журнал "Наталі", травень, 2014, матеріал представлено мовою оригіналу).

 

 

 ТМ "Щедро" та дієтолог Оксана Скиталінська навчать отримувати максимум користі від харчування (міжнародний бізнес-портал PAVTRADE, квітень, 2014, матеріал представлено мовою оригіналу).

 

 

Тільки найсильніші. "ІнвестГазета" опублікувала рейтинг найкращих маркетингових команд України, підготовлений Всеукраїнською рекламною коаліцією. (фінансово-економічний тижневик "ІнвестГазета", 10.03.-16.03.2014)

 

Виробництво печива: у головній ролі - маргарин  (спеціалізована газета "Харчовик", лютий, 2014). 

 

 

ТМ "Щедро" започаткувала organic-тренд на українському соусному ринку та оригінально відобразила його у просуванні продукту (спеціалізований маркетинговий веб-портал sostav.ua, 3.02.2014). 

 

 

 

"Органік", "Еко", "Біо" - міф або реальність? Підсумки семінару "Натурпродукт. Спосіб заробити або піклування про споживача". 

(спеціалізований портал FOOOD UA, 15.04.2013) 

 

 
 

Оптимізация та оновлення як запорука успіху (спеціалізована газета "Харчовик", квітень, 2013) 

 

 

 

Майонез повинен бути легким та корисним  (спеціалізований журнал "Продукти & Інгредієнти", лютий 2013)

 

Сегмент "майонези": тенденції та прогнози (спеціалізований журнал "Продукти & Інгредієнти",  січень 2013)

 

  

Натуральне з натурального (спеціалізований журнал "Продукти & Інгредієнти",  серпень 2010)

 

 

 

  

 

Сучасні методи досліджень складу та якості рослинних жирів на ПАТ ЗМЖК (журнал для керівників та співробітників лабораторій "Производственная Лаборатория", січень, 2013)

 

 

  

 

Рейтинг українських брендів журналу "Биржевой Лидер" (листопад, 2012)

 

 

 

 

Інтерв'ю з директором департаменту маркетингу ТД "Щедро" Ольгою Півіковою (спеціалізований маркетинговий веб-портал sostav.ua, 28.11.2012)  

 
 
 
200 найбільших компаній України - 2012 (4.10.2012, щорічний рейтинг).
 
 

"Обновлёные кетчупы "Щедро": качественно, вкусно, полезно" (промисловий портал "Мир продуктов", 19.07.2011) 

  

"Майонез як символ добрих традицій" (газета "Высокий замок", 26.05.2011)

 

"Велика і щедра допомога від «Малятка» і «Щедро»" (газета "Высокий замок", он-лайн версия, 16.08.2008) 

 

 

"Кетчуп полезнее помидоров!?" (газета "Комсомольская Правда", 20.05.2011)

 

 

 

"Пасхальный стол: и вкусно, и полезно!" (журнал "Люблю готовить", квітень 2011)

 

 

 

"Готуємся до великоднього столу" (журнал "Добрые советы", квітень 2011)