Попередня новина Наступна новина
Гранд-канал: у чому сила YouTube для брендів?

Гранд-канал: у чому сила YouTube для брендів?

 1. YouTube – частина комунікаційної стратегії

Для такого бренду як «Щедро», YouTube – це такий же канал комунікації, як телебачення або зовнішня реклама. Його завдання – давати споживачеві інформацію про продукт і зміцнювати позитивний імідж компанії. Всі успішні YouTube-проекти компаній об'єднує одна спільна риса – вони транслюють глобальні ідеї бренду. Візьмемо, наприклад, YouTube-канал модного будинку Chanel, на який підписано близько 600 тисяч користувачів. «Мода йде, а стиль залишається», - фраза Коко Шанель, яка стала філософією бренду. YouTube-канал підсилює цю комунікацію практичними порадами. Вихід кожної нової колекції косметики Chanel супроводжується короткими відео уроками по її застосуванню. Ми взяли цей досвід на озброєння.

Протягом декількох років ТМ «Щедро» розвиває тренди органічності, екологічності і натуральності. У своїй комунікації зі споживачем ми говоримо, що найсмачніша їжа – це та, яка приготована вдома в колі сім'ї з хороших, якісних продуктів. ТБ-реклама майонезу «Домашній» для дітей, в якій онук і бабуся готують «Олів'є», яскравий тому приклад.

Як і Chanel, в YouTube ми розповідаємо нашим споживачам, як застосувати продукт, що смачного можна приготувати, використовуючи майонези, кетчупи, соуси і маргарини ТМ «Щедро».

2. Йди за своєю цільовою аудиторією

YouTube – це хороший спосіб розширити коло амбасадорів бренду. Головне – запропонувати користувачеві те, що він шукає. У нашому випадку споживач найчастіше шукає рецепти. 92% користувачів офіційних груп ТМ «Щедро» у Facebook та Вконтакті підписані як мінімум на одну спільноту кулінарної тематики, 78% - на дві і більше. За даними Google Analytics кулінарією захоплюються більше 70% користувачів сайту ТМ «Щедро». Опитування лояльних споживачів підтвердило ці дані.

Сьогодні більшість господинь за новими кулінарними ідеями звертаються до Інтернету. Якщо є вибір між текстом і відео, то жінки радше обирають друге. Шукають цікаві, прості рецепти, для приготування яких не потрібно багато часу і коштів.

3. Користувачі YouTube люблять красивий контент

У ролика набагато більше шансів стати популярним, якщо він зроблений красиво і «смачно». Хороший кейс – історії дядечка Дрю (Uncle Drew) на YouTube-каналі Pepsi. Перше відео, яке вийшло чотири роки тому, набрало понад 46 мільйонів переглядів. Кожен з роликів якісно знятий і відмінно зрежисований. Безумовно, є безліч прикладів, коли популярним ставало відео, зняте на телефон. Тільки більшість таких роликів не мають нічого спільного з брендами. Для фуд-відео красива, апетитна картинка надзвичайно важлива. Тому посуд, руки, інгредієнти і навіть поєднання кольорів в кадрі – все повинно виглядати ідеально! Після перегляду користувач повинен сказати собі: «Я хочу такий самий салат/мафін/чізкейк. І я його приготую». І це головна емоція на шляху до купівлі.

4. Просування і реклама

YouTube-канал, як і будь-який інший продукт, потребує просування і реклами. Багато брендів вважають, що достатньо зробити якісний ролик. Люди самі його знайдуть. Щохвилини користувачі YouTube завантажують близько 400 годин відео. Більше 50% всіх існуючих роликів набирають менше тисячі переглядів. Що ж робити? Звернутися до можливостей YouTube. Відео хостинг пропонує безліч способів просування і реклами – від безкоштовних анотацій і підказок до платних оголошень відео перед іншими відео. Мережа дає можливість налаштувати таргетинг таким чином, щоб його бачила цільова аудиторія.

Крім прямої реклами, ми співпрацюємо з YouTube-каналами телепрограм «Все буде добре» і «Все буде смачно». У каналу «Все буде добре» понад 800 тисяч передплатників, у «Все буде смачно» - близько 100 тисяч. На цих майданчиках розміщуються наші ролики з можливістю переходу на наш канал. Ще один етап просування – це брендування сайту «Все буде смачно», з якого користувач також потрапляє на YouTube ТМ «Щедро».

Поступово ми включаємо YouTube і офлайнові комунікації. Наприклад, традиційні листівки з рецептом огірків, консервованих з кетчупом «Чилі», в цьому році ми надрукували з QR-кодом, який вів на відповідний відео ролик.

5. YouTube – це теж соцмережа

YouTube – це теж соцмережа. З Facebook або ВКонтакті він має набагато більше спільного, ніж здається на перший погляд. Для відео-каналу, як і для групи в будь-якій із соцмереж, важливі передплатники, фани бренду. Кожен новий ролик потрапляє в їх стрічку новин, більше того – повідомлення про нове відео приходить на смартфон. До речі, першими передплатниками каналу ТМ «Щедро» в YouTube стали користувачі з наших сторінок у Facebook та Вконтакті, тому кожен новий ролик анонсується в першу чергу в соцмережах.

6.YouTube і пошукова оптимізація

YouTube – це така ж пошукова система, як і Google або Яндекс. Під нього також потрібно оптимізувати контент. Тому важливі заголовки, довгі описи відео і правильні теги. Є і свої нюанси – під час пошуку користувач бачить всього 160 знаків, які повинні його заінтригувати і розповісти про відео.

7.YouTube любить терплячих

Роликів, які набирають мільйони переглядів за день-два – одиниці. Перший наш відео рецепт Чізкейк з полуницею» за тиждень набрав 80 переглядів. І це нормально для нового YouTube-каналу. Через сім тижнів нові ролики за сім днів переглядають 700-800 користувачів. І це тільки початок. До зустрічі на YouTube!