Попередня новина Наступна новина
"Перевершити себе, а не конкурентів"

"Перевершити себе, а не конкурентів"

 

На тлі стагнації економіки всі виробники відчули скорочення споживчих ринків і купівельної спроможності українців. Для Торгового дому «Щедро», який займає в галузі лідируючі позиції – це привід стати краще, і таким чином підвищити лояльність до себе.

Споживач чекає оптимального співвідношення ціна-якість та особистого ставлення – турботи. Наше завдання – дати йому такий продукт і розповісти про нього. Над цим і будемо продовжувати працювати в 2016 році.

Криза не змога вплинути на основні плани нашої компанії. Україна не знаходиться в темному тунелі, як говорять. Багато залежить від лідерів ринків, набагато більше, ніж від країни в цілому. Розвиваючи бізнес, інвестуючи в розвиток, лідери розвивають свою країну. Так, люди бачать, що «Щедро» успішно рухається вперед і нарощує свій потенціал, а тому може дати стабільний заробіток і впевненість у майбутньому. А від дій конкретної людини-працівника залежить ще більше. І те, що кожен робить для своєї компанії – це відображення його власної мотивації.

"Ми продовжуємо розвивати органічний тренд в Україні. Тепер наша кетчупная продукція першою в країні випускається з органічними спеціями".

У жовтні 2015 на виставці Anuga в Німеччині ми презентували торговельну марку Olli, яка буде продаватися виключно за кордоном. Також на ринки Європи наша компанія вивела В2В-продукти, які добре відомі провідним українським виробникам.

Наприкінці осені ми оновили всю лінійку кетчупів ТМ «Щедро», змінили дизайн і вдосконалили рецептуру. Продовжуємо розвивати органічний тренд в Україні! Тепер наша кетчупная продукція першою в країні випускається з органічними спеціями.

"На ринку всі прагнуть до конкуренції: бути краще в ціні, найменуваннях, рекламі, PR... І ніхто не намагається стати краще самого себе".

Більшість українських брендів намагаються бути кращими за своїх конкурента. В ціні, найменування, рекламі, PR... В той же час ніхто не намагається стати краще самого себе: зробити продукт смачніше, цікавіше, якісніше, доступніше для свого споживача. Хоча, здавалося б, це лежить на поверхні. Ось над цим, я думаю, багатьом варто поміркувати.

"Як і всі продуктові бренди, ми тільки починаємо відкривати для себе Big data".

Для продуктового бренду хороший інструмент для прямого контакту — інтернет-комунікації. Важливо передбачити загальний настрій серед цільової аудиторії і паралельно з цим дати людині інформацію, яка буде мати персоналізований характер. Над цим сьогодні ми теж працюємо.

Big data ми тільки починаємо для себе відкривати. Система дистрибуції Торгового дому «Щедро» побудована так, що ми не контактуємо зі споживачем безпосередньо під час купівлі, у нас немає своєї мережі фірмових магазинів і великої бази кінцевих клієнтів, з якими ми контактували допомогою CRM-систем.

"В ІТ Україна значно відстає від сусідів"

Україна - країна №1 з розвитку ІТ-сервісів для країн Європи, але поки що ми суттєво відстаємо від наших сусідів. І мова не лише про пропозицію, а й про попит.

Я — активний споживач Amazon. Цей сервіс дозволяє не тільки здійснювати покупки з Prime доставкою в один день, а й дивитися фільми, серіали, користуватися послугами «безкоштовного» володіння навігаційними картами. В Україні, на жаль, такого сервісу немає.

"Минулого року я навчалася новій мові і бізнес-практикам у Німеччині. Моє керівництво бачить в цьому цінність для бізнесу і можливості для відкриття нових горизонтів".

Свій подальший професійний розвиток я пов'язую тільки з «Щедро». Банально, але валютний еквівалент мого доходу не завжди відіграє вирішальну роль під час вибору роботи, особливо коли у мене є цікавий проект, який я розробила в команді «Щедро», вклала душу й серце у його реалізацію та із задоволенням розвиваю.

Для «Щедро» дуже важливим є фактор Особистості. Абсолютно кожен (а сьогодні це рідкість) впливає на бізнес і може проявляти себе в різних сферах діяльності.

Минулого року значну частину робочого часу я провела в Німеччині, керуючи маркетингом дистанційно, навчаючись новій мови та бізнес-практикам. Моє керівництво бачить в цьому цінність для бізнесу і можливості для відкриття нових горизонтів не тільки в Україні. Це мене мотивує. Я хочу осягати нове, вчитися і свої знання та набутий досвід реалізувати в компанії, де я працюю.