Попередня новина Наступна новина
У вітчизняного виробника на ринках Європи дуже великі перспективи

У вітчизняного виробника на ринках Європи дуже великі перспективи

Ольга Півікова рада познайомити європейського споживача з українським майонезом

— Чим відрізняються смакові переваги європейців у категорії продуктів, виробництвом яких займається ваша компанія?

— Вивченням переваг європейського споживача ми почали займатися задовго до того, як виникла ідея запуску торгової марки для європейського ринку. Перший досвід у цій сфері наша компанія отримала ще в 2012 р., коли почала поставляти в Європу продукцію під торговою маркою "Щедро".

Зараз експорт становить близько 15% у загальному обороті компанії. Європейський споживач, вибираючи продукт, пильно вивчає його склад, віддає перевагу максимально натуральним, екологічно чистим продуктам харчування. Наприклад, багато жителів ЄС давно вивели зі свого раціону вершкове масло і замінили його м'якими маргаринами, які не містять холестерину.

Ще в 2003 р. однією з перших в Україні наша компанія освоїла випуск цього продукту. У 2008 р. ми першими в країні почали виробляти майонез на натуральних яєчних жовтках, а не на яєчному порошку. А в 2013 р. на полицях українських супермаркетів з'явився перший в Україні органічний майонез "Провансаль ORGANIC" від ТМ "Щедро".

 

— Чим зумовлений неймінг торгової марки Olli для європейського ринку? Які міркування підштовхнули до вибору такого імені?

— Назва — це половина успіху для будь-якого бренду. Тому до неймінгу ми підходили з особливою ретельністю. Варіантів було багато, але ми шукали ім'я, яке відображало б
і українське походження нової торгової марки, і було зрозуміле європейському споживачеві.У назві "Olli" є ці складові. Соняшникова олія українською — "олія",
а англійською — sunflower oil. Олія, oil, Olli...

 

— До речі, які канали комунікації плануєте задіяти для формування споживчої аудиторії на такому висококонкурентному ринку, як європейський?

— Європейський ринок висуває дуже високі вимоги в частині як законодавства, так і споживчих очікувань. Якість, якість і ще раз якість — це аксіома, якої дотримується кожен успішний європейський виробник.В Європі — це найкраща реклама для будь-якого товару. До стандартних рекламних обіцянок європейці ставляться вельми скептично, а стосовно "чужих", виготовлених не в ЄС, торгових марок скепсис посилюється в кілька разів.Наш продукт — смачний і якісний, але щоб оцінити всі переваги майонезу, кетчупу, гірчиці або маргарину ТМ "Olli", їх треба спробувати. Тому одне з першочергових завдань — познайомити європейського споживача з новою ТМ. Ну і ще один важливий фактор — це ціна. Ми пропонуємо таку вартість, яка приверне увагу потенційного споживача.

 

— Які труднощі і ризики необхідно враховувати у стратегії виведення продуктової лінійки ТМ Olli на ринки Європи?

— В Європі дуже високі вимоги до якості і безпеки товару. Наші товари цим вимогам повністю відповідають. На всіх підприємствах, що виготовляють продукцію для ТД "Щедро", була впроваджена система менеджменту безпеки продуктів харчування у відповідності з міжнародним стандартом ISO 22000:2005, а також система менеджменту якості згідно з міжнародним стандартом ISO 9001:2008. Підприємства пройшли масштабну модернізацію, більша частина обладнання закордонного виробництва. Процес удосконалення виробничих потужностей йде постійно. Наступний важливий нюанс, який повинен враховувати виробник, що виходить на європейський ринок, — законодавча база. Це і вимоги до маркування, і обов'язкова інформація для споживача на упаковці, і тарна етикетка, і дозвільна документація, та багато іншого. Не можна забувати і про якісну логістику та надійних дистриб'юторів за кордоном. А якщо говорити в цілому, то в українського виробника на ринках Євросоюзу дуже великі перспективи. І ТД "Щедро" своїм прикладом успішно доводить це.