Попередня новина Наступна новина
Весняне щедре оновлення

Весняне щедре оновлення


Продукцію ТМ «Щедро» із задоволенням купують всі українські споживачі. А новинки компанії здатні повністю замінити європейські продукти і не мають аналогів. Керівник департаменту маркетингу ТОВ «Щедро» Олександр Конончук розповів нам про реалізовані проекти і плани на майбутнє.

Наскільки професійно на ваших підприємствах побудована система контролю безпеки і якості сировини, а також пакувальних матеріалів?


Олександр Конончук: Вся продукція, від сировини до готового продукту, проходить декілька етапів контролю. Кожен з них – це проби, дослідження і тестування. Кожна партія готової продукції отримує посвідчення якості. Для всіх виробничих майданчиків діють єдині стандарти, підтверджені сертифікацією відповідно до міжнародних стандартів системи менеджменту безпеки продуктів харчування ISO 22000 та системи якості ISO 9001. Також у нас є свої акредитовані лабораторії. Лабораторія на Запорізькому жировому комбінаті має статус випробувальної та акредитована у відповідності з міжнародним стандартом ISO/IEC 17025:2006. Її висновки прирівнюються до висновків Науково-дослідного центру випробувань продукції ДП «Укрметртестстандарт» або інших державних лабораторій, а результати аналізів визнаються і в Європейському Союзі. Слід також зазначити, що в минулому році ТД «Щедро» розпочав випуск майонезів за новими стандартами ДСТУ 4487:2015 і єдиний серед лідерів ринку зберіг для покупців майонез «Провансаль» за класичною рецептурою з використанням рідкого яєчного жовтка.

 

Які новинки ви запропонували покупцям в минулому році?


А. К.: 2016-й став для «Торгового дому «Щедро» роком новинок і експериментів. У напрямку В2С найбільша наша гордість – це випуск унікального продукту, який не має аналогів на українському ринку – майонезу «Домашній для дітей». До його складу входять тільки натуральні інгредієнти, що дозволяє вводити майонез в раціон дітей з трьох років. З часом ми доповнили дитячу лінійку кетчупом «Томатний для дітей».
Серед наших соусних новинок – два кухарських соуси «Херсонський» і «Краснодарський», виготовлених за класичною рецептурою. Від інших продуктів, які випускаються в дой-паці, вони відрізняються фасуванням (склобанка об'ємом 0,46 л) і збільшеним терміном зберігання (12 місяців). Також категорія поповнилася білим соусом «Папрік», в якому гармонійно поєднуються майонезна основа і томатна паста. У минулому сезоні асортимент ТД «Щедро» поповнився новою категорією – це томатні пасти без барвників і консервантів з натуральних херсонських помідорів в склобанках об'ємом 0,46 л.

 

Впевнені, інноваційні розробки компанії знайшли свого клієнта?


А. К.: Клієнтам ринку В2В ТД «Щедро» запропонував дві нові лінійки жирів, розроблених нашим Центром технологічної підтримки та інновацій. Перша – це жири для смаження «Феттіфрай», які можна використовувати для обсмажування картоплі, м'ясних заморожених і охолоджених напівфабрикатів. Друга – жири для наповнювання «Феттіфіл» для кондитерської промисловості. Вони застосовуються у виробництві кондитерських виробів: цукеркових мас, пастоподібних продуктів, глазурі для формування або прикраси кондитерських виробів, морозива. Можуть використовуватися у виробництві борошняних кондитерських і хлібобулочних виробів, в тому числі наповнення: бісквітних, пісочних, дріжджових, листкових і інших борошняних напівфабрикатів. Відмінно підходять для виробництва вафельних начинок, печива з начинкою, а також начинок для цукерок і кондитерських виробів.

 

Що «Щедро» пропонує для сегмента HoReCa?


А. К.: Ціна, якість і зручність у використанні – це три фактори, які визначають популярність і затребуваність продукції торгової марки в даному сегменті. Своїм клієнтам ми пропонуємо попередню дегустацію і гарантуємо безперебійність поставок. Асортимент продукції для HoReCа з кожним роком розширюється, і сьогодні наші клієнти мають можливість придбати високоякісні майонези жирністю 15-72%, об'ємом 0,720 кг у пакетах, філ-паках, відрах, bag-in-box; кетчупи об'ємом 0,5-20 кг у пакетах дой-паках; соуси в пакетах об'ємом 5-20 кг і гірчицю в форматі пакету, дой-паки об'ємом 0,5-20 кг.

 

Чим порадуєте ринок в цьому сезоні?


 А. К.: Я впевнений, що 2017 рік стане для нас не менш ефективним, тому що перші місяці роботи вже принесли свої результати. Вперше в Україні «Щедро» випустив еко-майонез Original – наш продукт успішно пройшов еко-сертифікацію Всеукраїнської організації «Жива планета» і отримав сертифікат «Зелений журавлик», який відповідає стандарту ISO 14024:1998 (ДСТУ ISO 14024:2002) і підтверджує екологічність продукту. Крім того, популярні і улюблені кетчупів «Шашличний» і «Ніжний» тепер можна купити і в зручній упаковці «дой-пак» об'ємом 0,2 л. І вже зовсім скоро на торговельних полицях будуть представлені всі кетчупи ТМ «Щедро» з оновленою, покращеною рецептурою. Слідом за кетчупом гірчиця «Щедро» з цього року ваипускається з органічними спеціями.


Експортні вектори компанії: куди і під якими торговими марками ви реалізуєте свою продукцію?


А. К.: Торговий дім «Щедро» експортує всі лінійки продукції, які випускаються під однойменним брендом. Крім того, у 2016 р. ми вийшли на зовнішні ринки з новою ТМ Olli – це лінійка майонезів, твердого та наливного маргарину, кетчупів, гірчиці та олії. Ця марка розроблена спеціально для європейського сектора з урахуванням смаків європейців. В минулому році ми співпрацювали з 27 країнами, серед яких США, Канада, ринки країн Євросоюзу. Головним досягненням вважаємо початок партнерства з великими європейськими мережами, які мають свої торгові точки в Німеччині, Італії, Іспанії і Великобританії. У планах на 2017 р. – зміцнити зайняті позиції, розширити співпрацю і представити продукцію ТД «Щедро» на полицях магазинів Західної Європи. Позитивні результати принесла також робота в Центральній Європі. На цьому ринку у нас з'явилися нові клієнти у Польщі та Румунії. Також ми розширили географію експорту та вийшли на абсолютно нові ринки Африки, співпрацюємо з клієнтами з Єгипту, Лівії, а також Близького Сходу – Лівану. У поточному році цей напрямок буде для нас одним із пріоритетних, як і робота з ринками ЄС.

 

Найближчим часом плануєте інвестиції в нове обладнання, збільшення виробничих потужностей?


А. К.: Модернізація – це одна з найважливіших складових активного розвитку компанії, тому на виробничих майданчиках ТД «Щедро» вона відбувається постійно. У 2016 р. більше всього змін відбулося на Львівському жиркомбінаті, а саме: заміна системи водопостачання, запуск нового вотатора-комбінатора, установка фасувального автомата, завдяки якому компанія збільшила виробництво майонезу в дой-паках вагою 0,4 кг. Також були впроваджені екологічні енергозберігаючі технології виробництва продукції. У 2017 р. ТД «Щедро» бере курс на розвиток енергоефективності на всіх виробничих майданчиках. Крім того, модернізацію чекає і Запорізький комбінат, це пов'язано з метою пройти ще одну сертифікацію. Це буде новий для компанії стандарт – FSSC 22000. Він стане важливим кроком на шляху до міжнародної акредитації та визнання більш високого рівня безпеки харчових продуктів наших виробничих майданчиків.