Попередня новина Наступна новина
Компанія "Щедро" взяла участь у міжнародній виставці Anuga 2017
26.09.2017

Компанія "Щедро" взяла участь у міжнародній виставці Anuga 2017

Протягом 5 днів експоненти та відвідувачі спробували з’ясувати, яким все ж таки буде на смак майбутнє. Саме під таким девізом пройшла 34-а виставка Anuga, одна з головних світових подій у сфері виробництва продуктів харчування.

Завдяки своєму грандіозному масштабу й унікальній концепції «10 Trade Shows in One» (10 експозицій під одним дахом)  у 2017 році Anuga  стала рекордною за весь час свого існування (починаючи з 1924 р.).  Понад 7 400 компаній зі 107 країн презентували свою продукцію; 165 000 професіоналів зі 198 країн світу скористалися унікальною можливістю для пошуку інформації та партнерства.

Як лідер масложирової промисловості України, делегація «Щедро» на чолі з керівником департаменту ЗЕД Максимом Староконем презентували Європі і світу широкий асортимент найкращої продукції ТМ «Щедро» та «Olli».

«Anuga є найбільшою та найважливішою бізнесовою платформою у міжнародній харчовій промисловості, вона об’єднує глобальну пропозицію та попит. На виставці були презентовані основні тренди на ринку продуктів харчування та напоїв. Світові виробники, як і «Щедро», беруть курс на розвиток ринків: здорової, органічної продукції без консервантів; веганської продукції; продукції без цукру; дитячих продуктів, а також готової їжі. 

Цьогоріч компанія «Щедро» вдруге взяла участь у виставці в рамках українського стенду від Торгово-промислової палати України. Ми презентували асортимент фасованої продукції для FMCG та В2В-напрямку.  Серед новинок – лінійка кетчупів ТМ "Olli": «BBQ»,  «Tomato»,  «Hot» у форматі дой-пак, 0.28 кг та лінійка майонезів – «Light», «European», «Classic», формат дой-пак, 0.35 кг.

Одна з особливостей виставки – це максимум ділових зустрічей. Виставка знайомить з можливостями країн-партнерів, тут проходять прямі В2В-переговори з виробниками з усіх регіонів світу. Важливо відмітити, що близько 80% відвідувачів Anuga  - це керівники компаній та люди, що безпосередньо відповідають за прийняття рішень.

За 5 днів виставки  нам вдалося провести перемовини з ключовими гравцями харчового ринку з понад 30-ти країн, серед яких імпортери-дистриб’ютори, роздрібні мережі, зацікавлені в наших брендах і випуску продукції під власними торговими марками,  а також налагодити прямі контакти для розширення географії продажів в країни Європи, Азії, Африки, Близького Сходу та Америки», - резюмував Максим Староконь.