Попередня новина Наступна новина
Майонез та маргарин ТМ «Щедро» стали переможцями конкурсу «Фаворити Успіху-2017»
10.01.2018

Майонез та маргарин ТМ «Щедро» стали переможцями конкурсу «Фаворити Успіху-2017»

ТМ «Щедро» зберегла високу довіру споживачів і здобула 5-ту перемогу поспіль у конкурсі торгових марок «Фаворити Успіху».

У рамках конкурсу ТМ «Щедро» визнано Абсолютним Фаворитом відразу у двох номінаціях «Майонез» (лідер серед 34-х торгових марок) та «Маргарин» (лідер серед 13 торгових марок, що взяли участь у конкурсі).

Конкурс «Фаворити Успіху» - це щорічне рейтингове дослідження, що визначає найкращі та найпопулярніші торгові  марки. Переможець конкурсу визначається за результатами голосування експертного журі (професіональні галузеві спеціалісти), журі успішних людей (публічних та відомих людей України, знаменитостей) і безпосередніх споживачів, які вказують свої особисті переваги, діляться думками, досвідом та рекомендаціями.

Майонези та маргарин ТМ «Щедро» отримали найвищу оцінку за результатами опитування кожної з трьох респондентських груп.

Результати голосування завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).