Попередня новина Наступна новина
Щорічна В2В-конференція для клієнтів та партнерів «Щедро»
09.11.2017

Щорічна В2В-конференція для клієнтів та партнерів «Щедро»

Стратегія, побудована  на інноваціях та індивідуальному підході до клієнтів, – це запорука двадцятирічного успіху «Щедро» на українському ринку. Тому компанія максимально підтримує своїх В2В-партнерів у розвитку їх бізнесу, надає інформаційний супровід в актуальних питаннях і розробляє унікальну продукцію.

13-а конференція для В2В-клієнтів, що відбулася в жовтні, стала  майданчиком для представлення інноваційних розробок Центру технологічної підтримки та інновацій. Новинки презентувала  Анна Дружченко, керівник відділу управління розробками ДІР: «Програма імпортозаміщення і розробок під індивідуальні вимоги клієнтів – стали одними з пріоритетних напрямків роботи Центру у 2017 році.

З 2014 року ми працюємо над поступовим зниженням ТЖК (транс-ізомерів жирних кислот) у рецептурах маргаринової та жирової продукції. Тому зараз майже кожна із цих позицій має варіанти рецептур з ТЖК до 2%. У 2016 році були розроблені Технічні умови  та обґрунтування для створення нової лінійки жирів Trans Free, з урахуванням потреб, що висуваються до функціональних жирів для кондитерської галузі – аналогів імпортних жирів.

Протягом 2016-2017 рр. були успішно розроблені і відпрацьовані в кондитерській галузі нові покоління нелауринових та частково лауринових спеціальних жирів - лінійки жирів для начинки «Феттіфіл» Trans Free. Ще одним інноваційним проектом стала розробка нових видів замінника молочного жиру «Феттімілк Сир». Спеціально була розроблена рецептура "Т" для виробництва сирного продукту типу «Моцарелла». Особливості технології та органолептичних показників стали поштовхом для розробки  унікальної  рецептури жиру. Під час розробки враховувалися вимоги до жирнокислотного складу, а саме знижений вміст ТЖК і насичених жирних кислот.

Для напрямку HoReCa ми пропонуємо рослинний жир для смаження «Феттіфрай FTF-21», який можна використовувати для приготування снеків. Спеціальна рецептура  дозволяє отримати стабільну якість під час виробництва і необхідні терміни гарантованого зберігання готового продукту.

Загалом, продукція, яку ми презентували на конференції, абсолютно унікальна для української молочної та кондитерської  галузі. Вона є конкурентноспроможною не тільки на вітчизняному, але й зарубіжних ринках. Про що свідчить довіра до нашого бренду і зростаюча кількість іноземних партнерів» .