UA EN
2004 - 2010
  • Майонез і маргарин «Щедро» впевнено підкорюють ринок.
  • Тріумфальна поява перших кетчупів з цільномеленими спеціями.
  • Виробництво першого в Україні майонезу на рідких жовтках.
  • З’явились перші соуси і гірчиця «Щедро».
2010 - 2016
  • «Щедро» в Європі: першими продукцію спробували Литва і Латвія.
  • Створений інноваційний майонез «Провансаль ORGANIC», сертифікований Sic Global LLP.
  • Поява майонезу «Домашній для дітей» від 3-х років.
  • Активний розвиток професійної лінійки продукції для напрямку HoReCa.
2017 - 2024
  • Поява унікальних розробок продукції для напрямку В2В — «Феттіфіл», «Феттіфрай», «Феттімілк».
  • «Щедро» увійшов до «ТОП-50 брендів України», зберігаючи лідерство на ринку твердих маргаринів та майонезів.
  • Запуск власної лінії з виробництва соняшникової олії.
  • Майонез «Провансаль» №1 в Україні — за результатами дослідження серед споживачів.
  • Продукція ЩЕДРО успішно експортується у понад 33 країни світу.
  • Далі буде… Ще!