2004 - 2010
- Майонез і маргарин «Щедро» впевнено підкорюють ринок.
- Тріумфальна поява перших кетчупів з цільномеленими спеціями.
- Виробництво першого в Україні майонезу на рідких жовтках.
- З’явились перші соуси і гірчиця «Щедро».
2010 - 2016
- «Щедро» в Європі: першими продукцію спробували Литва і Латвія.
- Створений інноваційний майонез «Провансаль ORGANIC», сертифікований Sic Global LLP.
- Поява майонезу «Домашній для дітей» від 3-х років.
- Активний розвиток професійної лінійки продукції для напрямку HoReCa.
2017 - 2024
- Поява унікальних розробок продукції для напрямку В2В — «Феттіфіл», «Феттіфрай», «Феттімілк».
- «Щедро» увійшов до «ТОП-50 брендів України», зберігаючи лідерство на ринку твердих маргаринів та майонезів.
- Запуск власної лінії з виробництва соняшникової олії.
- Майонез «Провансаль» №1 в Україні — за результатами дослідження серед споживачів.
- Продукція ЩЕДРО успішно експортується у понад 33 країни світу.
- Далі буде… Ще!