UA EN

ПРО КОМПАНІЮ

«Щедро» — потужний гастробренд з 25-річною історією, який входить до ТОП-20 брендів харчового сектору України за версією Forbes.UA.

«Щедро» – це продукція для кінцевого споживача, підприємств харчової галузі і готельно-ресторанного бізнесу.

Кілька років поспіль ЩЕДРО також входить до ТОП-50 найдорожчих брендів України – завдяки сильній команді і виробництву продукції високої якості.

Виробництво

Продукція «Щедро» виготовляєтся на виробничих майданчиках провідних жиркомбінатів України у Львові та Запоріжжі. Понад 100 позицій в 10 продовольчих категоріях!

Львівський жиркомбінат (ЛЖК) – лідер олійно-жирової галузі України з 1946 року. У фокусі – виробництво майонезів, кетчупів, соусів, замінників молочного жиру, рослинних олій для смаження, маргаринів.

Запорізький масложиркомбінат (ЗЖК) заснований в 1944 році. Нині – це сучасне підприємство з повним циклом переробки сировини, що випускає маргаринову та жирову продукцію.

Експорт

Продукція «Щедро» експортується у понад 33 країн світу. Це країни ЄС, Близького Сходу, Африки, Америки та Азії. Кількість трансконтинентальних партнерів постійно збільшується. Канада, Франція,Чехія, Хорватія, Нідерланди, Кувейт, Катар — це неповний перелік країн, з якими розпочато тісну взаємодію лише протягом останніх 2-х років.

«Щедро» можна зустріти на всіх світових подіях гастросфери – на SІAL в Парижі, Gulfood — в Дубай, PLMA’s — у Чикаго і Амстердамі, Anuga — в Кельні та інших. Адже постійний діалог – це те, що рухає міжнародний бізнес.

Запит щодо міжнародної співпраці:

Якість

Якість продукції — головний принцип роботи «Щедро».

На виробничих майданчиках компанії впроваджені:

  • система менеджменту безпеки харчових продуктів у відповідності з міжнародним стандартом ISO 22000:2018
  • система менеджменту якості відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001: 2015

Контроль якості

Продукція компанії проходить комплексний контроль на всіх етапах виробництва — від закупівлі сировини до готового продукту, беруться проби, проводяться дослідження та тестування. Вся продукція відповідає стандартам і нормам чинного законодавства — як України, так і Євросоюзу.

Політика в області якості та безпеки харчових продуктів ТОВ «ЩЕДРО»

Якість

Лабораторний контроль

Лабораторія ВП «ЗЖК» ТОВ «Щедро» акредитована відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (атестат № 201398 від 17.08.2023р).
Лабораторія ВП «ЛЖК» ТОВ «Щедро» керує вимірами відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 (свідоцтво про відповідність № РЛ 092/19 від 16.12.2019 р).

Контроль умов зберігання

Власна мережа філій і дистриб’юторів забезпечує необхідні умови зберігання і транспортування до торгової точки. Після того, як продукти потрапили на полиці магазинів, торгова команда компанії контролює умови реалізації та терміни придатності.

Сертифікати якості «Щедро»:

Інновації

Інженери-технологи R&D «Щедро» створюють нові продукти для напрямків В2С, В2В та HoReCa – під потреби українських та іноземних клієнтів. Здійснюється повний цикл – від розробки до впровадження продукту у виробництво. Це постійний пошук технологій, створення нових смакових та функціональних властивостей, дослідження окислювальних процесів та кристалізації жирів і маргаринів, розробка нових методів досліджень сировини та готової продукції тощо.

Унікальні розробки «Щедро»

  • Серія Феттіфіл Hard
  • Серія Феттіфіл Fluid
  • Серія Феттіфіл Soft
  • Серія маргаринів «Слойка»
  • Серія Феттімілк

Центр технологічної підтримки та інновацій R&D надає консультаційну і технологічну підтримку своїм партнерам, ініціює спільні проєкти у харчовій галузі з українськими і іноземними виробниками, проводить науково-практичні семінари.

Співпраця

Допомога в розробці нових продуктів, готові рішення для HoReCa і В2В: +38 (056) 373-03-01; +38 (056) 373-03-07

Медіа про нас

«Провансаль» від ТМ «Щедро» — №1 в Україні

Майонез «Провансаль» Щедро має найбільшу частку серед майонезів під традиційною назвою «Провансаль» на ринку України за показниками: «спонтанне знання, споживання коли-небудь, споживання найчастіше» — згідно з дослідженням ТОВ «Градус Рісеч Плюс» у серпні 2023 р. Респонденти — чоловіки та жінки 18-60 років, споживачі майонезів категорії Провансаль, які мешкають у великих містах України (крім тимчасово окупованих територій та зон бойових дій).

Дане дослідження продемонструвало популярність та надзвичайну впізнаваність майонезу «Провансаль» саме від «Щедро». Деталі — у звіті:

Майонез Провансаль_аналітичний звіт

Рейтинги «Щедро» у ЗМІ

Forbes.ua

NV